2011年1月19日 星期三

Love Paradise ~幸福的情歌

(轉自美秀的部落格)

Love Paradise ~幸福的情歌

You’re always on my mind
All day just all the timeYou’re everything to meBrightest star to let me see
You touch me in my dreamsWe kiss in every sceneI pray to be with youthrough rain and shiny days*
I’ll love you Till I dieDeep as sea Wide as skyThe beauty of our love paints rainbowsEverywhere we go
Need you all my lifeYou’re my hope You’re my prideIn your arms I find my heavenIn your eyes my sea and skyMay life be our love paradise
你一直都在我的腦海裡無時無刻分分秒秒你是我的一切是我見過最閃亮的一顆星
你來到夢中與我相會我們擁吻在每個場景我祈求能伴你度過每一個雨天和晴天 我愛你至死不渝如海般的深邃 如天的遼闊我們美麗的愛情渲染著繽紛虹彩散落在每一個足跡
我的生命不能沒有你你是我的希望你是我的驕傲你的臂彎是屬於我的地方你的眼睛映照出我的天空和海洋原來…生命就是我們相愛的伊甸園

沒有留言: