2011年1月27日 星期四

我求你两件事 (箴言30:7-9)

箴言30:7我求你两件事,在我死前,不要不应允我:Two things I have asked of You; Do not refuse me before I die:

箴言30:8 求你使虚假和谎言远离我。求你使我也不贫穷也不富足;我需用的那分饮食,求你供给我,Remove far from me falsehood and lies. Give me neither poverty nor riches; Feed me with the food that is my portion,

箴言30:9 免得我饱足了,就否认你,说,耶和华是谁?又免得我贫穷就偷窃,以致亵渎我神的名。Lest I become full and deny You and say, Who is Jehovah? Or lest I become poor and steal and profane the name of my God.

(詩歌)

沒有留言: